پايان نامه
وب تخصصی مراقبت های ویژه پرستاری
اشتراک اطلاعات در مراقبتهای ویژه
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

NINA
ساعت22:24---19 آذر 1391
SALAM MAN DANESHJOYE ARSHADE PARASTARIYE VIZHE HASTAM LOTFAN DAR ENTEKHABE ONVAN KOMAKAM KONID



NINA
ساعت22:24---19 آذر 1391
SALAM MAN DANESHJOYE ARSHADE PARASTARIYE VIZHE HASTAM LOTFAN DAR ENTEKHABE ONVAN KOMAKAM KONID



سارا
ساعت14:15---4 آبان 1391
خیلی حالم بده غلط کردم اومدم ارشد عنوان ندارم

مریم
ساعت12:02---9 مرداد 1391
سلام من دانشجوی ارشد ویژه هستم پیدا کردن عنوانی که تکراری نباشه برای پایان نامه خیلی سخته لطفا مرا در عنوان پایان نامه راهنمایی کنید .

iiiii
ساعت19:50---17 خرداد 1391
sharmande vali saitetun khyli daghune v hich chi nadare!

بی بی مالکی
ساعت18:08---22 اسفند 1390
سلام خسته نباشید. من دانشجوی ارشد ویژه هستم لطفا مرا در عنوان پایان نامه راهنمایی کنید متشکرو
پاسخ: سلام. جواب پایین را بخون


حسن
ساعت9:32---20 اسفند 1390
من دانشجوی ارشد پرستاری ویژه هستم لطفا برای انتخاب موضوع پایان نامه راهنماییم کنید
پاسخ: سلام حسن جان. اول فیلد مورد علاقت را پیدا کن، بعد در موردش سرچ کن و با موضوعات مرتبط جدید که در حال حاضر کار میشه ادغامش کن.


gilda
ساعت11:38---8 اسفند 1390
that very ecxellent.thanks

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط سعيد باباجاني-ارشد مراقبتهاي ويژهMSc
آخرین مطالب